Najczęściej zadawane pytania


· W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

  1. Informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszej zakładce o tutaj.
    • Jeżeli zakupiłeś produkt w naszym sklepie i przestał on działać (bądź działa nieprawidłowo), wyślij maila na adres kontakt@alekom.pl. W wiadomości tej prosimy umieść:

    – Nr zamówienia lub numer faktury/paragonu

    – Nazwę produktu jaki podlega reklamacji

    – Numer seryjny produktu

    – Możliwie dokładny opis usterki

    • Jeżeli z zakupionym towarem otrzymałeś kartę gwarancyjną alekom.pl skorzystaj z formularza, który znajdziesz TUTAJ aby zgłosić reklamację. 
     
    Nasi fachowcy dokładają wszelkich starań aby składane reklamacje rozpatrywane były w możliwie najszybszym czasie.

· Co oznacza stan OUTLET/POWYSTAWOWY?

  1. Urządzenie oznaczone jako powystawowe pochodzi z wystawy sklepowej- ekspozycji. Może posiadać niewielkie ryski na obudowie zewnętrznej. W przypadku Towarów pochodzących z ekspozycji Sprzedawca każdorazowo poinformuje Klienta o ewentualnych widocznych śladach użytkowania lub wizualnych odstępstwach od towaru fabrycznie nowego.

· Co dokładnie objęte jest gwarancją?

    Firma alekom_pl udziela gwarancji na bezawaryjną pracę urządzenia w okresie 12 miesięcy od daty wystawienia dokumentu sprzedaży. Ujawnione w tym czasie wady techniczne będą usuwane bezpłatnie.
    • Oprogramowanie (system) podlega reklamacji do 7 dni roboczych od odebrania przesyłki. Po tym czasie oferujemy odpłatną usługę instalacji systemu i aktualizacji.

    Specjalnie dla Państwa udostępniamy dodatkową funkcję, dzięki której można sprawdzić okres pozostały do końca gwarancji pod adresem https://alekom.pl/wyszukiwarka/

· Czy mogę przedłużyć u Państwa moją gwarancję?

    Istnieje możliwość rozszerzenia gwarancji na sprzęty o kolejno +12 miesięcy  oraz + 24 miesięcy

· Gdzie mogę odebrać sprzęt osobiście?

  1. Istnieje możliwośc odbioru osobistego w naszym salonie alekom.pl w Kielcach przy ul. Klonowej 95 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.
  2. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 2 Dni Roboczych, przy czym termin ten może się skrócić.
  3. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę telefonicznie lub drogą poczty elektronicznej. Początek biegu terminu gotowości: w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy, w przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

· Czy odbioru zakupu może dokonać inna osoba?

  1. Oczywiście prosimy jednak o kontakt w tej sprawie, a osoba odbierająca zamówienie powinna posiadać informacje na temat numeru i szczegółów zamówienia.

· Jaka forma dostawy jest najbezpieczniejsza dla mojego urządzenia?

  1. odpowiedź

· W jakiej formie otrzymam oprogramowanie systemowe (licencja Windows)?

  1. ODPOWIEDŹ.

· Co niezbędne jest do reklamacji?

  1. Do złożenia reklamacji będziemy potrzebować 

    • Twoich danych: Imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego
    • Nr zamówienia lub numer faktury/paragonu
    • Nazwy produktu reklamowanego
    • wiadomości od Ciebie na adres kontakt@alekom.pl z powyższymi informacjami


    Możesz wypełnić gotowy FORMULARZ REKLAMACJI do pobrania TUTAJ i wysłać go razem z reklamowanym towarem na adres wskazany w Formularzu. Nasi pracownicy skontaktują się z Tobą i przedstawią procedurę postępowania.

     

· Czy mogę zamówić urządzenie za granicę?

  1. Produkty zamawiane w sklepie Internetowym alekom.pl dostarczamy na terenie całej Unii Europejskiej.

· Jak długo trwa dostawa?

  1. Odpowiedź
  2. Sprzedawca po wydaniu przesyłki kurierowi/firmie kurierskiej nie odpowiada za czas dostawy.

· Czy mogę dokonać zakupu na fakturę VAT?

  1. Oczywiście, zaznacz opcję „chcę fakturę otrzymać VAT” przy składaniu zamówienia oraz uzupełnij NIP, a my dołączymy do niego fakturę VAT

· W jaki sposób mogę dokonać płatności?

  1. Kupujący, składając zamówienie, może wybrać następujące formy płatności:
    • PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE towarów od kuriera (pobranie, za pobraniem) – zapłata następuje gotówką kurierowi przy odbiorze zakupionych towarów. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki płatnej za pobraniem.
    • PŁATNOŚĆ PRZELEWEM – płatność z góry – po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje wiadomość e-mail od Sprzedawcy z informacją o numerze rachunku bankowego, na którą powinien przelać należną Sprzedawcy kwotę; zamówienie jest w takim przypadku przekazywane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy,
    • PŁATNOŚĆ SYSTEMOWA za pomocą systemu Przelewy24 – płatność w tej formie może mieć postać: płatności kartą kredytową lub przelewu bankowego realizowanego za pomocą systemu Przelewy24,
    • PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ przy odbiorze osobistym w salonie mieszczącym się w siedzibie Sprzedawcy (Kielce, ul. Klonowa 95/U4 lub Wrocław, ul. Mikołaja Reja 39/B)
    • PŁATNOŚĆ RATALNA (e-Raty) – obsługiwana przez system Przelewy24. Więcej informacji pod adresem: https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci/systemy-ratalne-e-raty,
    • System Przelewy24 wykorzystywany w naszym Sklepie Internetowym obsługiwany jest przez PayPro SA z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15,
    • możliwe, aktualne sposoby płatności określone są na stronie pośrednika płatności Przelewy24 pod adresem https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci

· Czy zakupiony komputer posiada partycję RECOVERY do odzyskiwania systemu?

  1. odpowiedź 1