Najczęściej zadawane pytania
· W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
- Informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszej zakładce o tutaj.
-
- Jeżeli zakupiłeś produkt w naszym sklepie i przestał on działać (bądź działa nieprawidłowo), wyślij maila na adres kontakt@alekom.pl. W wiadomości tej prosimy umieść:
– Nr zamówienia lub numer faktury/paragonu
– Nazwę produktu jaki podlega reklamacji
– Numer seryjny produktu
– Możliwie dokładny opis usterki
- Jeżeli z zakupionym towarem otrzymałeś kartę gwarancyjną alekom.pl skorzystaj z formularza, który znajdziesz TUTAJ aby zgłosić reklamację.
Nasi fachowcy dokładają wszelkich starań aby składane reklamacje rozpatrywane były w możliwie najszybszym czasie.
· Co oznacza stan OUTLET/POWYSTAWOWY?
- Urządzenie oznaczone jako powystawowe pochodzi z wystawy sklepowej- ekspozycji. Może posiadać niewielkie ryski na obudowie zewnętrznej. W przypadku Towarów pochodzących z ekspozycji Sprzedawca każdorazowo poinformuje Klienta o ewentualnych widocznych śladach użytkowania lub wizualnych odstępstwach od towaru fabrycznie nowego.
· Co dokładnie objęte jest gwarancją?
- Oprogramowanie (system) podlega reklamacji do 7 dni roboczych od odebrania przesyłki. Po tym czasie oferujemy odpłatną usługę instalacji systemu i aktualizacji.
Specjalnie dla Państwa udostępniamy dodatkową funkcję, dzięki której można sprawdzić okres pozostały do końca gwarancji pod adresem https://alekom.pl/wyszukiwarka/
· Czy mogę przedłużyć u Państwa moją gwarancję?
Istnieje możliwość rozszerzenia gwarancji na sprzęty o kolejno +12 miesięcy oraz + 24 miesięcy
· Gdzie mogę odebrać sprzęt osobiście?
- Istnieje możliwośc odbioru osobistego w naszym salonie alekom.pl w Kielcach przy ul. Klonowej 95 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.
- Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 2 Dni Roboczych, przy czym termin ten może się skrócić.
- O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę telefonicznie lub drogą poczty elektronicznej. Początek biegu terminu gotowości: w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy, w przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
· Czy odbioru zakupu może dokonać inna osoba?
- Oczywiście prosimy jednak o kontakt w tej sprawie, a osoba odbierająca zamówienie powinna posiadać informacje na temat numeru i szczegółów zamówienia.
· Jaka forma dostawy jest najbezpieczniejsza dla mojego urządzenia?
- odpowiedź
· W jakiej formie otrzymam oprogramowanie systemowe (licencja Windows)?
- ODPOWIEDŹ.
· Co niezbędne jest do reklamacji?
Do złożenia reklamacji będziemy potrzebować
- Twoich danych: Imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego
- Nr zamówienia lub numer faktury/paragonu
- Nazwy produktu reklamowanego
- wiadomości od Ciebie na adres kontakt@alekom.pl z powyższymi informacjami
Możesz wypełnić gotowy FORMULARZ REKLAMACJI do pobrania TUTAJ i wysłać go razem z reklamowanym towarem na adres wskazany w Formularzu. Nasi pracownicy skontaktują się z Tobą i przedstawią procedurę postępowania.
· Czy mogę zamówić urządzenie za granicę?
- Produkty zamawiane w sklepie Internetowym alekom.pl dostarczamy na terenie całej Unii Europejskiej.
· Jak długo trwa dostawa?
- Odpowiedź Sprzedawca po wydaniu przesyłki kurierowi/firmie kurierskiej nie odpowiada za czas dostawy.
· Czy mogę dokonać zakupu na fakturę VAT?
- Oczywiście, zaznacz opcję „chcę fakturę otrzymać VAT” przy składaniu zamówienia oraz uzupełnij NIP, a my dołączymy do niego fakturę VAT
· W jaki sposób mogę dokonać płatności?
- Kupujący, składając zamówienie, może wybrać następujące formy płatności:
- PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE towarów od kuriera (pobranie, za pobraniem) – zapłata następuje gotówką kurierowi przy odbiorze zakupionych towarów. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki płatnej za pobraniem.
- PŁATNOŚĆ PRZELEWEM – płatność z góry – po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje wiadomość e-mail od Sprzedawcy z informacją o numerze rachunku bankowego, na którą powinien przelać należną Sprzedawcy kwotę; zamówienie jest w takim przypadku przekazywane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy,
- PŁATNOŚĆ SYSTEMOWA za pomocą systemu Przelewy24 – płatność w tej formie może mieć postać: płatności kartą kredytową lub przelewu bankowego realizowanego za pomocą systemu Przelewy24,
- PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ przy odbiorze osobistym w salonie mieszczącym się w siedzibie Sprzedawcy (Kielce, ul. Klonowa 95/U4 lub Wrocław, ul. Mikołaja Reja 39/B)
- PŁATNOŚĆ RATALNA (e-Raty) – obsługiwana przez system Przelewy24. Więcej informacji pod adresem: https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci/systemy-ratalne-e-raty,
- System Przelewy24 wykorzystywany w naszym Sklepie Internetowym obsługiwany jest przez PayPro SA z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15,
- możliwe, aktualne sposoby płatności określone są na stronie pośrednika płatności Przelewy24 pod adresem https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci
· Czy zakupiony komputer posiada partycję RECOVERY do odzyskiwania systemu?
- odpowiedź 1